Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Les errances de Darshiva
23 mars 2011

Blog candy chez Kaia

et c'est ici.
Blog Candy !!!
 
Da har telleren min bikket 30 000 besøkende, og da er det vel på sin plass å ha en liten candy, som takk til alle dere der ute som besøker meg jevn og trutt.
Innlegget vil være på toppen til candy'en slutter.
Sånn ser den ut.
Her er det litt av for en hver smak, håper jeg.....
Kakeservietter, blomster, bånd, blonder, perler, charms, ei stempelplate fra Inkadinkado, og 10 Promarkertusjer.
Fargene er: Pastel Pink, Ivory, Buttercup, Pastel Yellow, Cool Grey 3, 
Cinnamon, Cool Aqua, Pastel Blue, Lime Green og Lilac.
Her ser dere litt av det andre jeg har lagt oppi.....
For å være med må du:
Legge inn bilde med link i bloggen din (du kan bruke sidebar'en).
Legg igjen en kommentar hos meg.
The candy is open for everyone with their own blog.
Du trenger ikke å bli følger for å være med, men har du lyst har du lov....
Candy'en er åpen til 18. april kl.23.59 (min kjære har bursdag den dagen)
Håper mange vil være med.
Lykke til (",)
Klem fra Kaia
Publicité
Publicité
Commentaires
C
Joyeuses pâques!<br /> <br /> bisous<br /> <br /> Casa
Publicité
Newsletter
Les errances de Darshiva
Publicité